29 november

Nu tänkte jag göra ett nytt försök att komma igång med bloggandet.

Är precis hemkommen från Christoffers mormor Kristina och morfar Björn. vi åkte dit efter middagen i brist på annat och fikade alldeles för mycket, som om det jag stoppade i mig på jobbet idag inte vore nog.

Älskling är ute i garaget och fixar något med skotern. Matilda har precis gått upp och lagt sig i sängen sin så jag tänkte ta mig en dusch nu och sen kika vad som kommer på tv.

imorgon är det fredag och ledig helg väntar. vi ska till björn och Kristina på middag och glöggmingel imorgon kväll, ska bli riktigt trevligt.

jag tänkte försöka att skriva ett inlägg imorgon igen. på återseende puss!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback