2 december

Första advent och en ledig helg börjar lida mot sitt slut.

Lite kort om helgen:
Igår kom jag på att jag ville åka till IKEA kring 13-tiden så jag tog med mig lilltjejen och vi åkte iväg. Köpte ett vitrinskåp, massor av ljus och lite annat krimskrams. Pojkvännen fick lov att stanna hemma eftersom han skulle ha en grabbkväll med öl och skoterfix.
Vi kom hem kl 18.30 och Linnea kom strax efter oss. Resten av kvällen spenderades med henne och en stor godispåse. myspys!

Idag har jag på egen hand försökt att bygga ihop vitrinskåpet eftersom Christoffer fick sovmorgon. Gick väl bra förutom att jag har haft sjukt ont i ryggen efteråt. Får lära mig att vänta tills jag har den rätta hjälpen!

När Christoffer klev upp så gick vi ut på en promenad med barnvagnen. Nu har vi precis lagt Matilda och ätit middag för ett tag sen.

Min kusin har blivit pappa till en liten pojke idag, ett stort grattis till dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback