17 december

Nu har det gått några dagar sen senast jag skrev så häng med i svängarna, det här är helgen i kort:

I fredags hade Christoffer jobbfest så jag och Matilda var bara hemma och bastade och hade det väldigt mysigt.

I lördags hände en grej när jag skulle åka iväg till stan.. Bilen hade stått ute istället för i garaget under morgontimmarna så det var ju lite isblandad snö på rutan men jag åkte iväg med fläkten på full effekt men insåg efter ca 100meter att det inte gick att köra så jag tänkte stanna på sidan av vägen vilket slutade i att jag hamnade i diket, Grattis Marlena!! Fick iaf hjälp av hela grannskapet och en traktor så jag tog mig till stan till slut.
Handlade nästan alla julklappar, bara barnen i släkten kvar.

På eftermiddagen åkte vi till svärmor och svärfar i bensbyn och sov över där till igår. Jag och C for till stan och åt middag på kvällen och vi la oss för att sova nästan på en gång när vi kom tillbaka, Matilda var vaken med farmor betydligt längre än vi. Kan inte annat än skratta åt att jag är så kvällstrött! Hoppas det går över någon gång.

Idag har jag jobbat till kl 13 och C är i Pajala och jobbar så vem vet när han kommer hem. Vi hoppas på snart iallafall <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback