14 december

Nu har jag jobbat färdigt för den här veckan. Skönt med helg måste jag säga och speciellt efter den här dagen på jobbet. Vädret har ju verkligen varit skit och nu är det ca 50 cm snö på sina ställen utanför dörren här hemma och pojkvännen är såklart på jobbfest. Jag stannar nog helt enkelt inomhus och struntar i att det behöver skottas.

Nu till något roligare. . .
Har fått mina ljus jag beställde på ljuspartyt för några veckor sen. Lena tog med sig dom till jobbet igår. Alla ljusen luktade verkligen supergott!!

På tal om igår så var vi ju på luciafirande på dagis mellan kl 17.30-19. Dom var verkligen duktiga alla barnen. Ska lägga in lite bilder från det framöver.
Efter luciatåget fick vi fika och sen for vi hem.

Vi har nyss ätit middag och jag har städat hela huset så nu är det rent och snyggt. Imorgon ska jag till stan och handla julklappar och se om jag hittar något fint på Åhléns eftersom vi fick ett presentkort dit i julklapp av chefen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback