onsdag 12 januari

God morgon

Har precis varit iväg och lämnat Matilda på dagis. Klockan 14 ska hon hämtas igen. Eftersom jag är färdig med min utbildning nu och inte har jobb så får hon bara vara på dagis 15tim/vecka. Har ju ett extrajobb så hon får vara extra då jag jobbar men det är mest på helger och då är Christoffer hemma.

Dagen kommer att spenderas hemma. Väntar på mail från 2 viktiga personer. Lite städ och tvätt ska nog också hinnas med.

Igår var Matildas farmor och farfar och hälsade på hos oss, väldigt trevligt som alltid. Till middag blev det makaroner och falukorv, enkelt och gott.

Följande bilder är från i fredags då vi hälsade på hos Jennie, Wictor och Robin i Vitå & söndag hos min bror + familj.




















Kommentarer
Postat av: lena

tack för tipset, jag får prova mig på det, jag älskar ju ananas så det passar bra.. hoppas att allt e bra med er..

2011-01-12 @ 12:49:30
URL: http://mittgravidajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback