Måndag 3 januari

Idag är det den 3:e januari 2011, i 3 år har jag och Christoffer varit ett par idag.

Matilda är på dagis, Christoffer jobbar och jag är ledig. Har haft betygssamtal i Psykologi idag och det gick bra. Imorgon går jag min sista praktikdag mellan kl 7:30-13:00. Sen är jag färdigutbildad undersköterska.
Hoppas jag får jobb så fort som möjligt men fram tills dess har jag extrajobbet på Max vilket är otroligt bra.

Jobbade på Max igår kväll och nästa pass blir på lördag.
Har inte så mycket mer på hjärtat just nu... på återseende!!!

KLAPPAR HEMMA HOS OSS



MATILDAS FÖRSTA JULKLAPP FRÅN MAMMA OCH PAPPA


KLAPPARNA HOS MIN MAMMA




KLAPPARNA HOS MIN PAPPA



EN RÄDD TJEJ NÄR TOMTEN VAR PÅ BESÖK

JOSEFINES GUNGHÄST SOM HON FICK AV SIN MORFAR. HAN HAR GJORT DEN SJÄLV




JULMIDDAG I BENSBYN PÅ JULDAGEN









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback