lördag 9 april

Hallå Hallå kära bloggläsare!

Har precis kommit hem från svartöstan. Varit på 40-års kalaset som jag skrev om tidigare. Potatissallad, rostbiff, sallad och lite tårta fick jag i mig där, gott gott!!

På onsdag ska vi dit igen. Fira Savannah som blir 1 år.

Har haft fullt upp igår och idag. Jag och min pappa har varit till huset och fixat i hallen igår kväll och hela dagen idag. Har målat alla väggar vita och fått upp gipsskivor och fondväggen. Pappa har slipat trappen så nu ska den spacklas och sedan målas (om 2 veckor).

Bjuder på några bilder från helgen. Hoppas DU får en fortsatt trevlig lördagkväll! Själv sitter jag och dricker en öl och ska snart krypa i säng och se någon film i ca 5 min ;)

PUSS!! //Marlena

LILLTOAN



HALLEN




HALLEN DÄR VI MÅLAR VITT

SLIPAD TRAPP

Kommentarer
Postat av: Johanna och Linus.

Vilket hemtrevligt och mysigt hem ni verkar skapa er! Riktigt fint, vilket stort steg att skaffa hus :) Önskar er all lycka och lycka till! Kram

2011-04-10 @ 21:43:10
Postat av: Sara

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-11 @ 05:05:25
URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: Mira

Jag råkade snubbla in på din sida av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att skriva :)

2011-07-13 @ 00:04:06
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback