tisdag 21 september

Jag håller på att bli galen på min dator. Den jävlas med mig genom att starta om sig hela tiden.
 Har försökt göra nåt åt detta nu så vi får se hur den fungerar fortsättningsvis.

Nu har vi iallafall äntligen fört över ALLT vi har på datorn till en extern hårddisk. Kanske lite hjälp på traven för att datorn ska fungera bättre.
Efter två år utan rensning av datorn så är det kanske inte så konstigt att den fungerar dåligt.
......................
Matilda och Christoffer har varit lite småsjuka dom senaste dagarna. Matildas näsa och ögon har runnit och Christoffer hade feber igår, men idag mår båda lite bättre.


Nu ska jag försöka plugga lite för att hinna färdigt till fredag.
Sen, hämta hem Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback