onsdag 29 september

Vi kom precis hem från min mamma. Har ätit middag där eftersom Christoffer jobbar sent.

Såg Oprah på tv tidigare idag där de pratade om NO PHONE ZONE i bilen. Tog åt mig otroligt mycket av det hon sa och tycker att det borde vara en självklarhet att inte prata i telefonen eller sms:a medan man kör bil.
Flera familjer hade förlorat en dotter/son som kört av vägen, blivit påkörd eller något liknande när de pratat eller sms:at i telefonen samtidigt som de körde bil. Alla miste sitt liv på det sättet. Så fruktansvärt att man utsätter både sig själv och de som är i bilen för fara genom att svara på ett onödigt samtal eller sms som kan vänta tills man är framme.
TÄNK PÅ DETTA NÄSTA GÅNG DU SÄTTER DIG I BILEN OCH TÄNKER SVARA I TELEFON ELLER PÅ ETT SMS!! BÄTTRE ATT SVARA LITE SENARE ÄN ALDRIG!!!!!


Sara!! Om du ser detta så kan du väl sms:a ditt nummer till mig så jag kan höra av mig till helgen, har en ny telefon som saknar ditt nummer.


Kommentarer
Postat av: Sara

Har också ny telefon! :P mitt nr är 0703318973! :)

2010-09-29 @ 21:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback