Måndag 27 sptember

Jag har verkligen haft en superhärlig helg;
I fredags var jag hemma och såg på tv hela kvällen. Skön avslappning efter en vecka med fullproppat schema.
I lördags åkte jag, Christoffer och min pappa ut till stugan och hälsade på, Matilda sov över hos min mamma så vi åkte utan henne. Kändes konstigt att hon inte sprang omkring där som hon alltid annars brukar göra.
Igår åt vi middag i bensbyn efter att vi hämtat Matilda från mamma. Resten av kvällen var vi hemma och myste på.

Nu är det dock måndag igen och jag håller redan på att bli galen av alla uppgifter jag har att göra den här veckan, LÄNGTAR till kommande helg redan nu! Låt dagarna gå fort, tack.

Bjuder er på lite nya bilder....


Hur underbart söndagsväder är inte detta?

Eld och korvgrillning på lördag kväll


Så här kan det gå om man har för bråttom..


En trött Matilda med hål i byxan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback