fredag 10 september

Lämnade tillbaka vinterkläderna jag köpte igår. Precis som jag skrev tidigare så var jag inte riktigt nöjd.

Ska satsa på en REIMA overall i år igen. Då vet jag helt säkert att den håller måttet för mina krav. 
*den blir inte blöt
*om den blir det så torkar den otroligt fort
*lagom tjock så man även kan ha den på stan utan att svettas ihjäl med lite mindre kläder under samtidigt som den är jätte varm med extra kläder under. 
*Håller sig nästan alltid ren pga materialet på overallen. 

Nog är andra märken säkert också jätte bra men Reima vet jag ju är jätte bra så vi kör på det. År efter år, då slipper jag fundera på om plagget jag köpt är bra eller dåligt.
Slutar ju ändå alltid med att jag lämnar tillbaka allt jag köper när jag inte vet om jag är nöjd.
Reima!!---> garanterat nöjd

Den här overallen har jag tänkt köpa. Grå med hjärtan i cerise.


Har förälskat mig i den här. Otroligt fin i butiken.
Märke: Polarn o Pyret och kostar 300kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback