torsdag 14 oktober

Vilket hundväder det är ute idag! Det har snöat hela natten och gör det ännu.
Kommer säkert att smälta bort under dagen eftersom det redan är 0 grader. Alltså bara massa slask ute + att man har sommardäck på bilen. Ska bli kul att se hur länge det dröjer innan jag krockar i något, har ju aldrig kört i sånt här väder (förutom halkbanan, men det är ju inte riktigt samma sak?)
Som tur är så ska min pojkväns pappa fixa vinterdäcken till bilen eftersom Christoffer är i kiruna och jobbar.

Som pricken över i:et så har jag blivit sjuk också. Har ont i halsen, öronen och febrig. Har knaprat i mig 2 alvedon så febern borde ju försvinna.

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa ut en bok från 1800-talet. En svenska uppgift som jag har, wiie!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback