onsdag 20 oktober

Precis som planerat så uppdaterar jag bloggen med ett nytt inlägg.

Min mamma åkte precis hem. Vi har ätit middag och varit ut på en prommis till affären och hem. Mötte Emma och Wille på affären. Dom var precis som vi ute på en affärpromenad.

Matilda vaknade rätt tidigt idag så hon är grymt trött. Snart blir det sova för hennes del. Imorgon kommer Christoffer hem igen, om det nu blir som planerat. Vädligt skönt att han kommer hem<3 men har massor av plugg i veckan och högskoleprovet till helgen.

Detta köpte jag åt mig idag. Vet som vanligt inte om jag ska behålla eller inte. Fick ingen bra helhetsbild men det är nog inte så noga.

Fick hem en klocka av VeckoRevyn igår eftersom jag prenumerade på dom ett tag. Inte så fin som jag trodde att den skulle vara men den var ju gratis iallafall


Matildas nya byxor


Matildas nya mössa men den ska jag lämna tillbaka. Den var för stor för henne, föll över ögonen hela tiden. Blir tvungen att köpa Reima mössan som finns på stan iallafall. Jag som gärna hade velat slippa köpa en så dyr mössa eftersom hon redan har en helt ny Reima overall, helt nya kuoma skor och nya vantar som farmor köpt. Men vad gör man är stan är full av fula opraktiska mössor?? :/ Kanske finns någonstans men jag hittar inga iallafall

Jag i nya halsduken...

Jag och världens sötaste Matilda <3

Låt dig inte luras, hon sover inte. Hon gör som hela familjen Vikström när man ska ta kort. HON BLUNDAR!! ;) *ler*



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin växa säng man skymtade i bakgrunden?:)

Vart har ni hittat den? Och vad var det som fick dig att fatta beslutet om att det är dags att skippa spjälsängen?

Jag kan som inte riktigt bestämma mig hur ja ska göra haha

2010-10-26 @ 09:48:07
URL: http://jessicabvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback