onsdag 24 november

Jag har det så stressigt i mitt liv just nu så jag vet inte ens vad det är för dag. Onsdag fick jag det till iallafall och exakt 1 månad kvar till självaste julafton som också betyder att det är 1 månad kvar tills jag får min efterlängtade examen!

Har jobbat mellan 9-15 idag. Var tvungen att stanna 40 minuter extra för att gå igenom kassahantering.
Imorgon har jag praktik mellan 15-21 och föräldramöte på Matildas dagis kl 10.00.
Fredag jobbar jag mellan 15-20 och sen åker jag och Christoffer till Western Farm i Boden för julbord tillsammans med hans jobb. Vi blir lite sena p.g.a. mitt jobb men vi ska dit ändå har vi bestämt.

Har tilldelats ett till pass på jobbet nu så det lär nog bli en hel del jobb i slutändan.
Christoffer har farit till Bensbyn nyss, där ska han jaga räv tillsammans med Marcus.

Matildas kläder från Me and I kom i veckan förresten. Lite stora är dom men hon växer ju hela tiden. Bjuder er på några underbara bilder på kläderna och speciellt på underbart söta Matilda






Kommentarer
Postat av: Anna-Sofia

Jättesöta kläder! :)

2010-11-27 @ 13:26:43
URL: http://tvahundratrettiotre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback