måndag 8 november

10 minus grader ute idag och det känns verkligen när man är utomhus.
Nu är Matilda på dagis och jag ska börja plugga snart.

Igår kväll var Emma och William förbi hem till oss, ungarna fick leka av sig lite innan läggdags.

Senare idag måste jag försöka ta mig in till stan för att köpa en vintermössa till Matilda, hittar jag inte en där så ska jag beställa någon av mössorna i mitt förra inlägg. Mössorna går att beställa med foder så dom passar under vintern. ca 165kr för en mössa.

På onsdag ska jag hem till min släkting, Lena tillsammans med min syster. Hon ska ha en Me&i träff hemma hos henne. Hoppas jag hittar något fint till Matilda som hon kan få i julklapp.

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback