måndag 29 november

Har haft praktik idag mellan kl 7:30-17:00. När jag kom hem så körde jag Christoffer till stan. Han ska se hockeyn med jobbet på AllStar.

Imorgon och på onsdag är jag ledig. Ska bli riktigt skönt men har dock massor av plugg jag måste hinna med och sen jobbar jag tors-sön.

I fredags var vi till Western Farm, en bra show men vi missade det bästa... MATEN.
Resten av helgen har varit lugn. Har pyntat lite här hemma och varit på skyltsöndag med Matilda och min mamma.

Eftersom det har gått några dagar sen jag bloggade senast så har jag hunnit ta en hel del nya bilder. Det innebär att inlägget består av massa bilder. Här nedan har ni bilder på julpynt, övervåningen hos Christoffers föräldrar som nu är färdig och skyltsöndagen med mamma och Matilda.















Kommentarer
Postat av: Anna-Sofia

Ja, verkligen! Man får försöka ta vara på tiden på bästa sätt och verkligen njuta. Dom är ju bara för underbara <3 Hoppas ni har det bra! kram

2010-11-30 @ 15:55:21
URL: http://tvahundratrettiotre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback