måndag 15 november

Nu är mitt Me and I-paket ivägskickat från lagret vilket betyder att den snart trillar ner i brevlådan hos mig.

Har pluggat 5 timmar idag och varit på TOYS "R" US en snabbis innan jag hämtade Matilda. Hittade ett minikök där som jag kan tänka mig att ge till henne på hennes födelsedag eller i julklapp. Vi får se hur det blir med det men den som fanns där var iallafall helt okej, och för den som inte vet så har jag länge sökt efter ett lämpligt kök till henne.

Det blir makaronipudding till middag hemma hos oss idag. Imorgon åker älskling bort och jobbar igen men även denna gång är det bara bra eftersom jag har 2 inlämningsuppgifter och 3 prov den här veckan!!!

Matilda sitter i sin saccosäck och ser på Händige Manny. Det är nog första gången i hennes liv som hon suttit och tittat på tv i 30min.

Har inga bilder att bjuda på idag så det blir bara text för hela slanten.
Ha det så bra så hörs vi imorgon igen.


Krya på dig Annika!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är väl skönt om Matilda kan se på tv ibland, eller hur. Har fått penicillin för öronen, inflammation, så nu e jag liite bättre. Kram Annika

2010-11-16 @ 18:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback