fredag 19 november

Idag är det tredje dagen då min lilla tjej har feber. Hon är helt utmattad och bara sover hela tiden, stackars liten :( Det gör så ont i mammahjärtat när lillen är sjuk.

Har iallafall gjort 2 prov och skickat in 2 inlämningsuppgifter idag. Åkte till min pappa i morse och gjorde allt de hos honom medan han tog hand om Matilda.

Vi är hemma nu igen och hon ligger och sover här brevid mig. Snart kommer Christoffer hem och då blir en enkel makaroner&korv-middag hos oss.
Kvällen bjuder på IDOL och imorgon åker jag till IKEA med min mamma och syster.

Båda proven gick bra förresten, och ena inlämningsuppgiften också. Fick betyg på dom redan idag. Den sista har jag inte hunnit få respons på ännu så jag håller tummarna ett tag till. På söndag ska ett till prov göras.

Trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det du pluggar till ?:)

2010-11-19 @ 18:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback