torsdag 3 juni

Jag funderar på om vi ska köpa en trehjuling till Matilda? Tänkte att hon kan börja träna inför nästa sommar då hon kanske är stor nog för en "riktig" cykel med stödhjul.

Ska kika på blocket om någon säljer en fin begagnad trehjuling. Det känns ju så onödigt att köpa en helt ny eftersom den ska användas så kort tid. Ja, vi får se hur det blir med det.

Tidigare i morse har jag varit iväg till stan. Nu ska jag plocka fram böckerna och fortsätta läsa till provet imorgon. Huvva, jag gruvar mig för det.


Svar på Carolas kommentar i förra inlägget:
Tack, det lär behövas massor av lycka till känns det som. Det är sista provet på kursen.
Jo, det finns ju kanske lite roligare saker att pyssla med än tvätta fönster men det funkar ju också i brist på annat att göra. Kram!


Kommentarer
Postat av: Emma

va fin den var.. :) Tror det finns fina sådana cyklar på blocket billigt.. Vad händer i helg för er? Vi har nu flyttat helt in i lägenheten :)

2010-06-03 @ 17:49:50
URL: http://emmasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback