onsdag 30 juni

Imorgon är det JULI månad vilket betyder att jag snart fyller år igen. 9 juli för att vara exakt.

Igår var jag till stan en snabbis 2 ggr. Köpte en klänning, en tröja och ett 3-pack trosor till Matilda.
Hon har inte slutat med blöja utan trosorna är till för att hålla blöjan på plats under nätterna då hon ibland inte har på sig någon pyjamas.

Idag har jag tänkt plugga lite och kanske fara in till stan en snabbis igen om jag hinner.
Matilda är på dagis nu och Christoffer jobbar.

Har inte så mycket mer på hjärtat just nu så detta får duga.
Hoppas ni får en bra dag!





Kommentarer
Postat av: Emma - williams mamma

riktigt fina kläder :)

2010-06-30 @ 18:03:54
URL: http://emmasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback