måndag 7 juni

Idag har jag påbörjat en ny kurs hos NTI skolan. 7 veckor från och med idag ska jag hålla på med det på heltid.

Har betällt golv till hallen hos lulebo idag. Vet dock inte om vi hinner ha det nya golvet så länge eftersom vi är på jakt efter en trea här i gammelstad. Skiljer endast 200kr/månad, och då skulle vi få ett eget rum igen.

Jag och Matilda hälsade på hos Emma och William tidigare idag. Nu kan vi äntligen hälsa på hos dom ibland och inte bara vara hemma hos oss :)

Vi kom alldeles nyss hem från storheden. Gick en sväng på Parelle, Rusta och Jysk. Köpte min hudkräm på Parelle och tvål och mopp på rusta.

Fick med lite extra grejer när jag köpte hudkrämen från BIOTHERM.

Parfym, hudkräm, cellulite-kräm, rynk-kräm och make-up-remover fanns i påsen inuti förpackningen.

Matilda i Williams rum.

William




Missade unga mödrar på tv idag. Får ta och se på kanal5play senare ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback