fredag 11 juni

Åh vad härligt med fredag
Måste tillägga att jag är på väldigt bra humör idag. Studenterna fyller hela stan och vädret är toppen. Hinner tyvärr inte till stan och titta på studenterna som planerat eftersom jag måste plugga men dom får det nog roligt utan mig också

Har varit på körskolan i morse. Gissa vad min lärare sa när jag mötte honom???

-vad gör du på onsdag?
-ja, jag vet inte, inget speciellt tror jag väl.
-okej, har du lust att fara till Piteå och köra halkbanan?
-Åhåå, ja såklart. Vad kul

Wiiie vad roligt det ska bli. Äntligen börjar jag känna att jag närmar mig slutet på detta. Håll tummarna så att det går bra för mig på onsdag

Nu ska böckerna plockas fram, arbetet ska göras klart och lämnas in. Sen blir det riktigt slött resten av eftermiddagen tills Matilda ska hämtas från dagis. Då kommer mest troligt Nina och Josefine hit.

Imorgon ska vi grilla och dricka lite gott... Mer har vi inte hunnit planera inför helgen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjoo! Hur har eran helg vart? :)

2010-06-13 @ 15:17:35
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback