tisdag 27 juli

Hälsade på hos Anders och Carola i söndags. Vi fick en espresso maskin som dom inte hade användning av. Perfekt då jag önskat mig en sån.

Christoffer var nyss hem och åt lunch. Nu ska jag försöka få tag i skolan jag studerar på, inte så lätt alla gånger.

I morse var det strömavbrott hemma hos oss och på Matildas dagis. Christoffer tog bilen till jobbet i morse då det ännu inte regnade så vi fick cykla till dagis. HELT sjöblöta var vi när vi kom fram eftersom alla regnkläder var på dagis. Underbar start på dagen, eller hur?

Snart kommer min pappa hit, ska bjuda honom på en kopp espresso.

I helgen är det dags för PDOL. Själv ska jag vara nykter och köra bil vilket känns helt okej, blir en hel del festande ändå. LK och bröllop nästa helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback