tisdag 5 januari

Trettondagsafton idag.. Jag har inga speciella planer för dagen, inte kvällen heller för den delen. Blir nog ganska lugnt. Ska till Benbyn lite senare, kul att fara dit eftersom det var ett tag sen sist (julen).

Matilda vaknade kl 09:05. En liten sovmorgon eftersom hon brukar kliva upp kring 8, så skönt :) Har hunnit duscha, fixa till mig, matat Matilda och även ätit frukost själv. Min pappa och lillebror ligger och sover ännu..

Vet inte vad jag ska göra nu??? Kanske städa lite eller nåt..... Hoppas ni får en trevlig trettondagsafton!

Kommentarer
Postat av: sanna

haha ja, såhär mycket snö eller kyla har vi inte haft på flera år. så det är "the big thing" och alla här pratar om de, haha. ni är nog lite mer vana =)



hoppas ni mår bra! :)

2010-01-06 @ 21:12:56
URL: http://sannajla.blogg.se/
Postat av: sanna

haha ja, såhär mycket snö eller kyla har vi inte haft på flera år. så det är "the big thing" och alla här pratar om de, haha. ni är nog lite mer vana =)



hoppas ni mår bra! :)

2010-01-06 @ 21:13:17
URL: http://sannajla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback