söndag 3 januari

Shit vad det snöar ute just nu. Syns lite dåligt på bilderna men det snöar verkligen hur mycket som helst.

Matilda springer omkring med sina nallebjörnar i lägenheten. Hon sätter sig ner i vardagsrummet emellanåt och ser på Musses Klubbhus. Söt hon är <3

Idag har jag ingenting planerat, men imorgon däremot har jag jätte mycket saker som måste ordnas inför nästa månad.
En ny dator måste jag också köpa, känns inge kul de men måste man så måste man.

Igår kväll var Julia på besök. Vi pratade om nyårsafton nästan hela kvällen. Helt sjukt vad knäppa alla varit :D



Har plockat bort julgranen idag, 2 dagar innan man egentligen ska göra det men det gör väl ingenting. Den såg inte så fin ut längre så det kändes lika bra.

Nu tänkte jag pyssla på med något här hemma... senare blir det en promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback