måndag 4 januari

Ääääntligen är man hemma i lugnet igen. Har varit iväg till stan och ordnat massor av pappersgrejer. Mitt liv kretsar kring att fylla i massor av blanketter varje dag känns det som. Vi får hoppas att det lugnar ner sig snart..

När vi var färdiga i stan (jag, Matilda & mamma) så åkte vi till kvantum och handlade lite mat. Efter det blev de en sväng på Willys också eftersom jag blev snål när blöjorna kostade 110kr på kvantum och 98kr på Willys + stora vällingförpackningen som kostade 189kr på kvantum och 135kr på Willys. Sparade ju 67 kr på att köpa dom 2 sakerna på Willys istället.

Nu har Matilda lagt sig för att sova en stund.... Skönt att få en lugn stund för sig själv innan stressen drar igång snart igen :)

En köksbild bjuder jag på så att inlägget inte känns så fullt med text :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback