fredag 29 junari

Har varit iväg med Matilda till hennes dagis i morse, Jollen heter avdelningen hon ska gå på tills hon är mellan 2-2½år. Hon börjar där nu på måndag. Kl 09 ska jag, Christoffer & Matilda vara där.

6 stycken av barnen var där idag, alla lite äldre än Matilda:)

Matilda har redan fått en egen hylla & klädhängare där hon får ha sina saker. En ram fanns ovanför den där jag ska stoppa in ett foto på Matilda.

Vi fick vara med på Fruktstunden kl 09, äpple & apelsin bjöds det på. Efter det skulle dom iväg på sång istället för att gå ut i kylan (-23) så jag och Matilda promenerade hem. Nu ligger sötnosen och sover...

Ikväll ska jag iväg till Piteå. Emmy & Niklas bjuder på middag. Ska bli riktigt trevligt :)


Kommentarer
Postat av: emma

va kul.. hur mår ni? har fått ny mobil, hade inte nummret på kortet så tänkte om du kan maila ditt mobilnummer eller smsa något.. :)

2010-01-30 @ 15:23:54
URL: http://emmahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback