fredag 22 januari

Nu har min lilla tjej åkt iväg till Bensbyn. Hon kommer hem på söndag igen, kommer nog krama ihjäl hennes gossedjur om nätterna eftersom jag saknar henne (som senast hon var borta)

Var iväg och STORhandlade i morse med mamma & Matilda. 1100kr fattigare, huvva! men mycket rikare på mat i kylen&krysen.
Emmy kom hit vid 14-tiden och for hem vid 17 då hennes pojkvän hämtade henne. Dom ska flyga ner till sthlm och åka buss därifrån till (kommer inte ihåg) och mest troligt köpa en bil där. Får nog höra hur det gick senare.
Min syster är påväg hit nu, vi ska ha en lugn hemmakväll hos mig.

Just ja, min syster vann 10.000kr på triss i veckan, GRATTIS måste jag säga. Att man aldrig själv har sån tur :'( Men plötsligt kanske det händer mig också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback