onsdag 1 december

Har fått mitt betyg i religionskursen idag efter ett betygssamtal med läraren, har nästan hunnit göra färdigt psykologi uppgiften som ska in på fredag och igår fick jag VG+ på en uppgift i svenska B.

Nu sitter jag och ser på förkväll och bloggar. Matilda har inte sovit på dagis idag så jag la henne precis. På tal om dagis så har fotona kommit idag, så underbart söt hon blev. En söt liten dubbelhaka finns med singel-bilderna

Christoffer jobbar över idag så han är hemma först vid 23-tiden. Imorgon har jag praktik mellan kl 7:30-17:00. Resten av veckan består av praktik fre,lör och sön. Lite kalas ska också hinnas med på lördag mellan 15-19.

Köpte Tiger till Matilda idag eftersom hon inte har någon och hon älskar verkligen honom när hon ser på Nalle Puh.





Kvalitén på den här bilden är inte den bästa men ni ser ju ändå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktig du var som fick vg+ bra jobbat! Dagisbilderna var ju hur bra som helst, hon är så söt så att man skulle kunna äta upp henne!!!!

farmor

2010-12-01 @ 18:54:57
Postat av: Anonym

Hej!

Vart har du praktik? och jobb?

Här går det undan ;)

Allt bra med er? Ni måste ju masa er ut och hälsa på någon dag!

2010-12-02 @ 12:23:49
URL: http://jessicabvall.blogg.se/
Postat av: Emma Boman

Så söt hon är!

2010-12-04 @ 00:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback