lördag 11 december

Har precis räknat ut när min praktik blir färdig. Den 31:a december, OM jag inte tvingas att vara borta någon dag. Varje dag blir en dag extra.

Vi har firat min pappa idag. Vi blev bjudna på kaffe, tårta och godis. Har även praktiserat mellan kl 7:30-13:00

Har upptäckt att jag har helt värdelösa vinterskor så vi blev tvungna att köpa ett par rejäla skor åt mig idag. Hitade ett par Viking från InterSport på Storheden. Nu gruvar jag mig inte för att frysa om fötterna hela dagarna på praktiken.

Imorgon: Praktik 7:30 - 17:00
Måndag: 7:30-16:00
Tisdag: Ledig = studier
Onsdag: Praktik
Torsdag: Praktik
Fredag: Praktik
Lördag:LEDIG
Söndag: LEDIG =)




Tack till Margareta & Sven-Erik som gav Matilda ett presentkort på Doffi.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Skicka ditt mob nr på nytt. Har bytt telefon och ditt nr vart kvar i den gamla :(

Tänkte höra om ni kanske råkade ha någon form av bänk/tv bänk eller liknande liggandes som ni vill sälja?

Måste klara typ 50kg :P



Sen tycker jag det är på tiden att ni kommer och hälsar på någon dag!!! ;)



2010-12-14 @ 15:05:49
URL: http://jessicabvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback