måndag 2 augusti

Nu är hösten snart här. Redan 2:a augusti idag. Det enda mysiga med hösten/vintern är att det är mörkt mest hela tiden. Plus alla sköna vinterjackor som man får ha på sig såklart.

I helgen har jag köpt ombyteskläder till Matilda och bröllopskläder till mig. Vi ska ju på bröllop på lördag.

Har även varit chaufför till Christoffers föräldrar och hans morföräldrar. 
Vi sålde våran bil i lördags så nu måste vi hitta en ny, helst den här veckan.
Mest troligt flyger jag och min pappa till stockholm eller göteborg beroende på var vi hittar en bil.

Den här tröjan fick Matilda av sin mormor. Köpt i Rovaniemi, Finland


Ombyteskläderna, ett par i rosa/vit och ett par i lila. 199kr för allt




En huvtröja till Matilda för 24kr på rea

Blommor till håret (bröllopet) snoddar och klämmor till Matilda

3-pack fingervantar för 10kr, även det på rea


Detta tänkte jag ha på mig på bröllopet på lördag. Dock med en ljus kjol under "klänningen". Ursäkta för den dåliga kvalitén på bilderna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg kavaj eller vad de nu är?:) Vart har du hittat den? Blir det kalaset nå?

2010-08-02 @ 21:17:27
URL: http://jessicabvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback