tors 3 september

Är hos min pappa just nu. Matilda har somnat i hans rum för en stund sen. 
Vi ska fara hem lite senare ikväll men först måste vi bli klara med en lampa som vi gjort. Får se om vi lyckades.
Har varit iväg på stan (apoteket) en sväng idag. Hämtade ut mina p-piller som jag ska börja äta. Hoppas dom känns okej, man har ju hört så mycket negativt om alla p-piller. Att man får hålla på och byta hela tiden tills man hittar en som passar. Yasmine heter p-pillren jag valt, någon som provat dom?

Christoffer och några av hans arbetskompisar är på Piteå Havsbad och badar just nu. Fusk!! Säkert sjukt skoj.
Han kommer hem imorgon, så himla skönt att han slipper jobba helg den här gången, fast samtdigt ger det ju mycket pengar om han väl gör det. Men han förtjänar lite ledigt.

Kommentarer
Postat av: emma - mamam till william

Jag har också Yasmine p-piller..

2009-09-03 @ 23:49:45
URL: http://emmahjorth.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag kan rekomendera p-stav istället för p-piller. Det är skönt att slippa tänka på att ta pillrena varje dag + att staven håller i 3 år och kostar bara ca 1000 kr :) jag har det själv och tycker att det är väldigt bra. Kram.

2009-09-08 @ 14:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback