tisdag 8 september

Sitter i soffan och ser Tyra Banks Show. Dom pratar om unga tonåringar som ska få barn. En tjej ska föda sitt barn men adoptera bort den sen, en annan tjej & hennes kille går skola men ska försöka få det att gå ihop ändå, en tredje är 14 år och ska föda när som helst. Tycker det är ganska intressant att titta på.

Min lilla bebis ligger och sover, vi har haft besök av Emma & hennes son William 5månader tidigare idag. Gick en promenad och sen var vi bara hemma hos oss med ungarna.
Snart kommer älskling hem, så skönt. Jag har blivit lite sjuk. Har det jätte jobbigt i halsen och känner mig allmänt off! Hoppas det går över snart.

IDOL 2009 börjar sändas på TV4 kl 20:00 ikväll. MISSA INTE DET!!!

Fick ett tips om p-stav istället för p-piller. Tack för det, har funderat på det faktiskt och är väldigt positiv till p-stav. Men jag har kommit fram till att jag vill prova p-piller innan jag stoppar in en p-stav eller väljer något annat. Har svårt att svälja tabletter (även så små) så om det inte funkar så är p-stav ett annat alternativ som står ganska högt på min lista över preventivmedel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback