tisdag 29 september

Har precis tjockat på mig med en ungspizza från Ica. Matilda har fått lite välling alldeles nyss så nu ska hon få sova en liten stund igen, hon vaknade rätt tidigt idag, 8:25.

När hon vaknar igen ska vi mest troligt iväg till stan med min pappa. Ska till banken, lämna tillbaka ett par skor, byta en masacara om det går (råkade köpa vattenfast) och gå på barnens hus & onoff/elgiganten.

Vi har varit ute på en prommis nu i morse, så skönt höstväder det är idag. 1,7 grader var det när vi gick ut, kallt men samtidigt rätt mysigt om man klär på sig lite.
Kameran fick följa med eftersom jag varit dålig på att ta kort under senaste tiden. Iallafall på våran sötunge.
Här kommer lite nya bilder, enjoy.

Pengarna från barnvagnen(4500:-) & babygymmet(300:-) + 2 lotter med vinst på 75:-

Matilda nu på morgonen i sin söta jeansklänning.

I trapphuset, sitter och väntar på mamma som var tvungen att springa upp till lägenheten och hämta glömda saker.


Höst

Barnvagnen vänd framåt. Hon älskar att åka den vägen så hon ser vad som händer.

Matilda packar upp det jag köpte från affären


Dom 2 sista bilderna tänkte jag förklara lite kort:
När Matilda fyller 1 år den 4 december tänkte jag göra en tårta av detta. Min brors sambo Susanne gjorde en sådan tårta när deras barn fyllde år, supergod med grädde, sylt och hela tårtan fyllt med dom där godisarna.

Kommentarer
Postat av: * K Y S S A R

Grattis till triss vinsten :) Kolla på have2have.se och BRANDOS, de har ju skit många skor. Du kanske hittar ett par där ? :)



Hmm haha bra idé, ska nog länka några bloggar, blir nog inte så många eftersom jag läser FÅ bloggar dagligen. Läser ju de flesta några gånger i veckan eftersom folk inte uppdaterar så ofta. Men jag ska nog ta och skriva ner det där senare idag :)

2009-09-29 @ 11:05:16
URL: http://kyssars.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback