tisdag 15 september

Har precis kommit hem från stan med Matilda, vi har gått runt där tillsammans med min mamma. Har hittat mig en fleece & ett par gummistövlar. Precis dom jag ville ha. Nu kommer jag definitivt inte bli blöt om fötterna nå mer plus att man väldigt gärna tar på sig dom för att dom är så söta. En fleece är ju alltid skönt att ha, har så få tröjor utan luva och hatar att ha det under en jacka. Det är bara ett evigt bökande att få till luvan på ett bra sätt.



Vad tycker du? Söta gummistövlar va.. Grön/Rosa

Härligt att dom är lite fodrade inuti. Köpte mig en fleecesula till stövlarna för att värmen ska hålla ännu bättre 69:-Det är ju så lätt att börja frysa om fötterna i gummistövlar.

En enkel vit fleece från McKinley.

Nu ropar lilltjejen på mig från sitt rum, vällingen tog nog slut! Måste kila.... Puss <3


Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till william

Jo de är jag =)... va härlig och fin tröja, har själv varit nära på att köpa typ dåsan på inter sport och lätt fina stövlar.

2009-09-15 @ 16:03:30
URL: http://emmahjorth.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag har köpt den på H&M, på "storbarnsavdelningen" som jag kallar det ;) Minsta strl är 86. Snygga byxor du har köpt förresten! :)

2009-09-15 @ 20:22:48
URL: http://saraelnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback