måndag 7 september

Då var det måndag igen, tråkigt väder ute. Christoffer är på jobbet såklart och jag här hemma med Matilda<3. Är på väldigt glatt humör idag faktiskt, blivit lite förkyld under natten och känner mig seg & trött men ändå skitglad!

MIKAELA HAR FÅTT EN LITEN FLICKA!
Fick ett sms från henne igår vid 23-tiden. ÅÅÅH så jag har längtat efter att få träffa det lilla miraklet och snart får jag nog göra de.
Hoppas allt har gått bra för dom. Har inte pratat med henne ännu, dom har nog fullt upp och jag vill inte störa.

Har MASSOR med kläder som måste tvättas. Tror det blir en tvätt/städ-dag för mig idag. Har redan startat en maskin. Fast det är ju lika bra att göra bort sånt där tråkigt när det inte är så roligt väder ute heller.

Just ja, perfekt att det blev en flicka för Mikkan. Jag har ju massor av fina babykläder som vi aldrig hann använda när Matilda var nyfödd. Får ge något fint plagg till henne.

Ska nog gå till affären en snabbis med Matilda nu. Sen ska hon få sova lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback