måndag 14 september

Matilda har precis vaknat. Hon har sovit i över 3 timmar!! Måste vara rekord.
Jag har fått huvudvärk för att jag suttit vid datorn nästan hela tiden, men får ju skylla mig själv.
Var in och tittade på Matilda när hon hade somnat. Så här gulligt låg hon och sov. Sötunge


Min Random har torkat men är fortfarande i färgen grå och inte riktigt klar. Väntar på att mina pepperssnören från Panduro Hobby ska komma så jag kan göra en svart & vit. Dom kommer säkert bli riktigt fina nu när man provat göra några stycken innan..

Ska ut på en promenad med Matilda på en liten stund och sen ska jag laga middag innan Christoffer kommer hem från jobbet. Stroganoff m. ris eller plättar blir det.

Just ja: Motorlampan började lysa i bilen igår påvägen hem från stugan så den har fått åka in på verkstan idag. Var ingen större fel utan bara någon kabel och en annan sak dom fick byta. Tack och lov så blev det inga större kostnader heller, 400kr ungefär + undersökningen ca 500kr.


Kommentarer
Postat av: Emma

va söt. william sover ibland sådär på sidan. Vad har du för lim och snören när du gör lampan?

2009-09-14 @ 17:41:52
URL: http://emmahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback