måndag 14 september

Nu har vi lagt Matilda alldeles precis. Jag & Christoffer har satt oss ner i soffan i hopp om att det ska komma något bra på tv.
När vi var ut till stugan i helgen så pratade vi om att jag behövde bättre kläder för utemiljö. Sagt och gjort, vi har varit och köpt ett par "skalbyxor/fritidsbyxor" idag. Riktigt fina (tycker jag) och nu slipper jag frysa när jag kommer att ha riktiga kläder på mig framöver.
Imorgon ska jag nog iväg till stan och titta på gummistövlar & fleecetröja. Måste verkligen ha ordentliga kläder när vi börjat vara ute så mycket.

Bakifrån

En av fickorna

Framifrån


Någon som tänkt se Hollywoodfruar på tv ikväll kl 21? Jag kommer då inte kunna låta bli som vanligt, fastnar alltid för såna där "tråkiga" tv program.
Har inte så mycket mer på hjärtat ikväll så det får räcka. Hörs nog imorgon igen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback