lördag 26 september

Vi var ut på AllStar igår. Jag, Emmy & Nina var hemma hos Julia och drack lite innan vi for ut, riktigt trevligt tjejer :)
Halva priset på allt i baren mellan 21-22 så vad tror du vi gjorde? Köpte upp halva baren precis innan 22. Haha, nja kanske inte riktigt men några drickor blev det allt.
Orkar inte skriva så mycket mer idag så jag bjuder på några bilder istället.

Vi ska till bensbyn om en stund. Christoffer är i stan och klipper sig nu så jag måste vänta på att han kommer hem igen. Ska vara där till imorgon och bara ta det lugnt, äta god mat och godis + film på kvällen om jag får bestämma.

Goda drinken för 136:-, men under Happy Hour 68:-


Sötaste Julia


Nina, Emmy, Julia




Draken Julia haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha aaaaaaaaw vad fina bilder! Du måste skicka dom :D

2009-09-26 @ 18:38:46
Postat av: * K Y S S A R

det var jag som skrev

2009-09-26 @ 18:39:27
URL: http://kyssars.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback