fredag 18 september

MINUS -0,9 grader har det varit här i gammelstad i natt. Har vintern redan kommit? Bara att plocka fram vinterjackan då.... nej skojja bara.

Ikväll ska vi ut till stugan tillsammans med Nina (syster) och hennes dotter Josefine. Ska bli riktigt roligt faktiskt.
Vi är bjudna på middag hos älsklings mormor och morfar som har deras stuga på samma ö. Blir säkert väldigt god mat.

Under dagen har vi inte hunnit planera in något ännu. Tror att min syster skulle komma förbi en sväng iallafall, det sa hon i förrgår :-)
En höstpromenad blir det nog också. Ser ut att vara väldigt härligt men friskt väder ute. 4,1 grader ute precis nu & sol. brrrrr!!!

Såhär ser lampan ut idag när den torkat lite mer.

I veckan har jag fått rabatt kuponger hem i brevlådan. 20% på nästan allt hos Åhlens & 50kr att handla vad jag vill för. Även 50kr på Lindex. Alltid kul att få sånt :) Det lönar sig att vara medlem när det ändå är helt gratis.

Nu ska jag gå bort från datorn och leka lite med Matilda. Hon kan ju inte har roligt för sig själv hur länge som helst.
Väldigt söt är hon idag!!!!! <3


Kommentarer
Postat av: angelica

Så otroligt frän lampa det blir! :)

2009-09-30 @ 00:17:15
URL: http://angelicato.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback