onsdag 4 november

Matilda vaknade kl 8 idag. Fy fasen vad trött jag var, orkade knappt kliva upp och som pricken över i:et så hade jag lite ont i halsen också. Men nu känns det bättre.

Hon ligger i sängen och äter välling nu, sen ska hon få sova en stund. Våran lilla tjej älskar verkligen välling, hon skulle kunna leva på bara det, men de går ju inte. Hon får det på morgonen & kvällen + 1 flaska innan hon ska lägga sig och sova under dagen. Utöver det så får hon gröt till lunch, och vanlig mat till middag och kanske något mellanmål.

När Matilda vaknat igen så ska vi fara in till stan med min mamma. Ska köpa något åt Christoffer från Matilda eftersom det är fars dag på söndag.

Har nyss fixat till mig så nu har jag tid för att bara ta det lugnt tills hon vaknat. Skönt!
Älskling jobbar för fullt i Gällivare just nu, kl20 slutar dom jobbet och då ska han köra hem så han är väl här kring 23. Han är verkligen duktig han, imorgon ska han till jobbet här i Luleå som vanligt kl07.

Ha en härlig dag allihopa!

Matilda 11månader idag, Grattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback