onsdag 11 november

Då var kvällen här igen. Matilda ligger och äter välling just nu, sen ska jag borsta hennes tänder och säga god natt.

Min mamma har varit här idag. När hon kom hit for vi iväg till storheden, Ica maxi. Vi köpte var sin födelsedags present till Matilda. Längtar tills jag får ge den till henne, det är ju inte allt för länge kvar nu, 23dagar
När vi kom hem från storheden så for jag iväg till stan ensam. Köpte ett par skor till Matilda som jag skrev att jag skulle göra i gårdagens inlägg. Hade himla tur, skorna jag köpte till henne var nedsatta i pris. 299kr som nu kostade 199kr istället.

Nu går tvättmaskinen i högsta varv och mamma har precis farit hem. Får se vad som händer lite senare. Kanske lite besök av någon...


Dom fina nya skorna som ska få Matilda att gå på fötterna och inte tårta.



Mormor köpte nya strumpbyxor åt Matilda

Födelsdags presenten


Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh det var inte många dagar tills hon fyller år. Va fina skor,kollade i luleå efter skor till william med fast han inte ännu behöver men ändå =) det är lite små kul. Hur mår ni :)? kram

2009-11-11 @ 23:42:04
URL: http://emmahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback