måndag 16 november

Snart kommer min älskling hem från jobbet. Han har jobbat i Piteå idag, lite närmare än Kiruna & Gällivare där han jobbat så ofta på sista tiden.

Spagetti & köttbullar m. sås blir det till middag, enkelt men gott!
Ikväll blir det en lugn kväll för oss, vi ska bara vara hemma med Matilda. När hon lagt sig blir det en tv-kväll som vanligt. Väldigt mysigt tycker jag.

Matilda ska sova en liten stund nu igen för vara på bra humör resten av eftermiddagen/kvällen.  

Lite nya bilder. Påväg ut på en promenad.


Ett meddelande till Sanna!!!!
Vad är adressen till din blogg. Har glömt bort den?


Kommentarer
Postat av: sanna

hej! jag bloggar inte på "min" blogg längre. ska göra en ny nu ikväll. skriver den här då :) föresten, har ni/ska ni vaccinera er mot svin? hörde att din pappa och markus gjort det.

2009-11-16 @ 20:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback