fredag 13 november

Mammas guldklimp värd alla diamanter som finns!

Fredag den 13:de idag!!!!!!!!! OOOOH, hoppas alla får en bra dag så att fredag den 13 kan bli en lyckodag istället för en dag då tråkiga saker händer... Än så länge är dagen okej för mig.

Jag och Matilda kom precis hem från en låååång promenad. Kikade på blocket efter åkpåsar tidigare i morse. Hittade en som föll mig i smaken och som pricken över i:et så fanns den i gammelstad. Ringde upp tjejen och åkpåsen fanns kvar. 500kr var priset från början som hon hade sänkt till 400kr. Frågade om hon ytterligare kunde sänka priset vilket hon gjorde, 350kr betalade jag för den. Ringde dessutom min mamma och frågade om hon kunde betala halva vilket hon sa ja till direkt så 175kr blev priset för min plånbok. Perfekt, 895kr nypris. Åkpåsen är av märket BRIO och ALDRIG använd vilket syns. Är supernöjd och nu slipper Matilda vara kall i vagnen när det är som kallast ute.


BRIO




Perfekt så att åkpåsen sitter fast ordentligt i vagnen.

Min pappa och bror (Micke) var förbi hit alldeles precis, dom kom och hämtade saker jag beställt från panduro åt min bror (Sami). Bjöd dom på kaffe utan fika (hade inte ens marie kex hemma) men hoppas det dög ändå.
Nu tänkte jag ge Matilda något att äta och sen ringa min mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback