torsdag 21 maj

Vi har varit ut till stugan idag, grillade korv och hade trevligt med Christoffers föräldrar och mormor&morfar. Matilda åkte båt för första gången. Det gick jätte bra, hon tycker ju bara det är intressant och roligt när det är rör sig i vagnen av alla vågor.
Soffan som stått i bensbyn hos min älsklings föräldrar blev såld idag, så skönt att den är borta och vi fick pengarna vi ville ha för den. toppen!
Nu är Emmy påväg hit och Christoffer står i duschen. Min gullunge Matilda sover så gott nu <3
Måste höra av mig till Sara någon dag nu innan veckan är slut, vill ju träffa henne och Leon igen, det var allt för länge sen. Ska försöka lägga in lite nya bilder nästa gång jag skriver.

Ha det så bra så länge, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback