tisdag 12 maj

Ååh vilken otur jag har alltså. Han som skulle köpa soffan har ångrat sig. Den var lite för liten, dom ville ha en större soffa. Måtten står på blocket men ändå sms:ade han mig och frågade hur lång den var och jag svarade tillbaka och då skrev han att den var lite för liten, efter att han sagt att han skulle köpa den ikväll. Man brukar ju ta reda på sånt innan man säger att man ska köpa den. det syns ju på bilden hur stor soffan är. Det är ju ingen hörnsoffa precis. Suck, nu får vi fortsätta vänta igen...  jag vill bli av med den!!

Christoffer jobbar fortfarande och Matilda ligger i sin säng och biter på sina fötter.
Nu ska jag sätta mig framför tv:n en stund och deppa för att soffan inte blev såld nu heller ;)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback