onsdag 13 maj

Soffan har kommit till butiken idag, men vi kan inte hämta den. Christoffer måste jobba över idag IGEN så vi hinner inte dit innan dom stänger. Blir nog först på fredag vi kan hämta den. Men den är värd att vänta på.
Jag och Matilda åkte till stan en snabbis tidigare idag, jag solade på Solana. Bara 10 min typ men ändå. Det är ju stora rum så Matilda låg i vagnen och sov hela tiden, gick jätte bra.
Efteråt kom Matildas morfar och hämtade oss, vi åkte till storheden för att titta på saker till våran balkong. Köpte mattan som jag tänkt köpa väldigt länge, äntligen är det gjort. Men tanken var att köpa en grön men blev en grå istället för att morfar tyckte att det skulle bli finare. Jag ska inte köpa så mycket mer till våran lilla balkong. Bara blommor och sånt till sommaren, och kanske ett litet bord som man kan fälla ihop väldigt lätt.
Lägger in en bild på hur balkong golvet blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback