måndag 11 maj

Vilken otur jag har alltså!!!
Den där kvinnan som skulle köpa våran soffa igår har ångrat sig nu. Hade vi kört den till henne igår då hon var förbi hit så hade vi haft den såld nu, men vi tänkte att vi väntar tills imorgon(idag alltså) för att det blev lättare så. Fan alltså, så surt. Vi måste ju hämta våran soffa på onsdag så det vore ju toppen om våran nuvarande var såld då :( Ajja går ju inte att göra speciellt mycket. Vi får fortsätta vänta på att en köpare dyker upp.

Jag var ut med Matilda på gården en sväng nyss, solen har ju inte nått balkongen hos oss ännu. Skönt med sol men det blåste ganska rejält så vi gick in efter 10 minuter. Hoppas det lugnar ner sig till senare idag. 
Vi har inga som helst planer på att göra något speciellt idag. Jag är sugen på att fara och sola en sväng men känns lite jobbigt att fara tillsammans med Matilda, får göra de en annan gång då Christoffer är hemma istället.

Nu ska jag leka lite med Matilda. Se om hon tar några steg i gåstolen och om hon försöker ta sig upp i krypställning idag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback