lördag 9 maj

Vi klev upp vid elva idag. Åkte till stan vid tolv tiden. Vi var in på H&M en sväng, tittade på söta baby-sommarkläder. Det har ju kommit in så mycket gulligt, men jag köpte ingenting nu. Sen vandrade vi bara runt i shopping ett tag. EMD hade ju varit där vid tolv så dom satt och skrev autografer då vi var där. Vi såg Danny men inte dom andra 2, det var så mycket folk runt omkring.
En snabbis på stadium och intersport hann vi också med, tittade på kepsar åt Christoffer.
Ingen av oss var speciellt sugen på att vara på stan så vi åkte därifrån rätt snabbt. Tänkte sola på Solana men när jag skulle ta ut pengar så gick det inte att ta ut 100:- utan minst 500:-. Ville ju inte ta ut så mycket och växla det till 50 sycken 10:or på solariet. haha. Då hade plånboken varit full.

Köpte en maxbox på max innan vi for hem, 19kr. Kunde inte hålla mig men det kunde bantar-Christoffer-min-älskling ;)
Nu är vi bara hemma, Christoffer & Matilda tar sig en tupplur just nu. Jag sitter här och uppdaterar bloggen.

Ikväll fyller Jesper år (christoffers kompis) så han ska ha fest hos sig, vi får väl se om vi orkar fara dit senare. Just nu är vi inte så taggade för fest iallafall, men vi måste ju gratta han genom att antingen hälsa på på dagen eller komma på hans kalas.


middagen igår, Tacos.

 
Matilda ute på balkongen igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback