fredag 8 maj

Dagen började med att jag klev upp innan Matilda vaknade, klädde på mig och fixade lite grejer. Sen väckte jag Matilda och gjorde henne klar inför dagen. Vi for in till stan klockan 10, skulle ju på babysången med Sara & Leon. Matilda har  varit på riktigt bra humör idag, hur glad som helst. Efter sången somnade lilltjejen och vi for till mat&prat där Sara bjöd mig på en kaffe, så snällt.
Malin kom dit efter en stund men jag och Matilda var tvungen att fara nästan direkt för vi skulle hem. Vi fick en tid på bvc idag klockan 15, hon ska ju få vaccinet hon inte fick tidigare i veckan. Skönt att få det bortgjort.
Nu har Matilda pissat i sin egen säng nyss, råkade lägga hon där utan blöja lite för länge. haha.
Nu är hon nog väldigt hungrig, har inte ätit sen 10 i morse.

Ikväll blir det middag här hemma, tacos :) Emmy skulle nog komma och äta med oss också. Det blir en hemmakväll ikväll alltså.
puss


<3  Älskar dig Christoffer. (L)Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback